top of page

Zmiana kodu na 3 z przodu


Zostałem 30 - latkiem, oficjalnie. Brzmi to już tak bardziej dojrzale, ale czy tak jest ? Pff nie :-). Żona na każdym kroku mi powtarza, że jestem nazwijmy to "inny", i spojrzenia tych ludzi kiedy w sobotę w deszczu z Robertem biegliśmy przez Olkusz mówiły mi to samo - ale co mi tam, ja w tej swojej odmienności się świetnie czuję. Dodatkowo poznalem was i wiem, że nie jestem sam. A powiem więcej, że są niektórzy jeszcze bardziej inni ode mnie :-). W sobotę rodzina mnie odwiedziła - pojedliśmy, popiliśmy, życzenia złożone - i ja też pozwolicie, że sobie czegoś będę życzył, a dlaczego tutaj ? O tym dalej. Po pierwsze, jestem zawsze mocno skrępowany jak ktoś mi składa życzenia - nie wiem czemu, ale jak je sam sobię składam to już nie :-).

A czego ja Cypis bym sobie życzył?

Mniej zawiści w ludziach bym sobie życzył, więcej pokory. Ale to jest życzenie z gatunku tych nie do zrealizowania w tym kraju. I więcej szczerości - jak komuś coś przeszkadza - niech powie. Ja tam wiem, że mam specyficzny charakter, i jak komuś coś nie pasuje, doceniam to jak mi powie. Nie obrażam się ;-)

A z przyziemnych takich do zrealizowania?

Żeby nasza grupa olkuszbiega, dalej trwała w tym a może większym składzie.

Żeby nam zdrowie dopisało i omijały kontuzje. Masy zdrowych kilometrów w nogach , wspólnego treningu w Ojcowie :) i wiele startów razem, bo Wrocław który razem przebiegliśmy - pozostanie w mojej pamięci na bardzo długo, i nie tylko dlatego, że to był debiut, ale też ze względu na waszą obecność.

Mnie tam wiele do szczęscia nie potrzeba. Ooo i jeszcze jedno złamać 1:40 na połówce w Krakowie 24 października, takie sobie jeszcze zyczenie złożę :-). Takie mam życzenia biegowe - pomożecie ?? :-)


Recent Posts
Archive
bottom of page